Kategorie produktów

Leszek stawia maluchy w sieci Carrefour!

Środa, 28 listopada 2018 HURT & DETAL Nr 11/153. Listopad 2018
Sezon piwny trwający od kwietnia do września obfituje w przeróżne działania marketingowe, producenci piwa prześcigają się w tworzeniu innowacyjnych pomysłów na akcje konsumenckie oraz niestandardowe ekspozycje mające za zadanie przekonać konsumentów do zakupu ich marki piwa. W dzisiejszych czasach, wśród natłoku komunikatów przekazywanych do konsumentów, stworzenie akcji, która nie wydarzyła się jeszcze w rynku nie należy do najłatwiejszych i jest prawdziwym wyzwaniem.
W mijającym sezonie do innowacyjnych oraz niestandardowych aktywacji należał z całą pewnością konkurs: LECH STAWIA MALUCHY W SIECI CARREFOUR organizowany przez Kompanię Piwowarską we współpracy z partnerem handlowym siecią Carrefour.

Połączenie teraźniejszości w postaci marki LECH oraz przeszłości w postaci legendarnej marki samochodu FIAT 126p okazało się wielkim sukcesem.

Lech Premium to piwna marka numer 1 wśród młodych, silnie związana z muzyką i obecna na wielu festiwalach. Młodzi ludzie chętnie podróżują, nierzadko przez cały kraj, żeby wziąć udział w interesującym ich wydarzeniu. Już sama wyprawa jest dla nich częścią imprezy, wiec musi być ona również czymś wyjątkowym!

Kultowym pojazdem, który zmotoryzował Polskę był Fiat 126p, potocznie nazywany Maluchem! Do dziś jest ikoną dla każdego pokolenia. Rzadko już spotykany na ulicach, przez co w dzisiejszych czasach stał się przedmiotem pożądania!

Do współpracy nad przygotowaniem trzech konkursowych MALUCHÓW zaprosiliśmy influencera  Michała Jesionowskiego, prowadzącego kanał na Youtube „Miłośnicy Czterech Kółek”, który śledzi ponad pół miliona widzów. Michał w ciągu 7 tygodni dokonał niemożliwego! W ciągu tego krótkiego czasu znalazł, zaprojektował i odrestaurował 3 fantastyczne auta, każdy w innym stylu.

Akcja konsumencka ruszyła 24.07 i trwała do 03.09.2018. W tym okresie we współpracy z siecią Carrefour zbudowaliśmy fantastyczną widoczność marki Lech w sklepach. Materiały reklamowe (POS), moduły w gazetkach oraz informacja na stronie internetowej sieci zagwarantowały komunikację zasad konkursu wśród konsumentów odwiedzających wszystkie formaty sklepów Carrefour.  Największe zainteresowanie wzbudziły bezwzględnie ekspozycje trzech MALUCHÓW, jakie wstawiliśmy w porozumieniu z naszym klientem do 2 hipermarketów w Warszawie oraz 1 w Poznaniu. Ekspozycja maluchów w sklepach wzbudzała ogromne zainteresowanie konsumentów!

W intrenecie akcja również pozytywnie namieszała: odcinek Miłośników 4 kółek, opowiadający o pracy nad Maluchami, został wyświetlony ponad 230 tys. razy, ok. 1 500 razy skomentowany, dodatkowo na portalach społecznościowych facebook oraz Instagram uzyskaliśmy  również setki pozytywnych komentarzy.

Połączenie świetnej egzekucji w sklepach oraz fantastyczne wyniki w digitalu przełożyły się na sukces odsprzedażowy!


tagi: Leszek , maluchy , Carrefour ,